יוצאים להפלגה מחיפה?
שאלות נפוצות  אוכל כשר

שאלות נפוצות - Rhapsody of The Seas

שימו לב: פרוטוקולי בריאות והבטיחות, כללי התנהגות האורחים, כמו גם מגבלות נסיעה אזוריות ואישור לביקור בנמלי עגינה, כפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת על סמך הערכה שוטפת, תקני בריאות הציבור ודרישות הממשלה. חוויות, מאפיינים, מסלולים וכללי התנהלות אורחים על האונייה והיעד משתנים בהתאם לספינה וליעד והם עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

מידע חשוב להפלגות רפסודי מנמל חיפה

האם אני צריך דרכון על מנת להפליג?

על מנת להפליג עליכם להציג דרכון בר תוקף למשך לפחות 6 חודשים מיום סיום ההפלגה. כמו כן, עליכם לדאוג לכל אשרות הכניסה ליעדים בהם האונייה עוגנת, במידה ויש צורך בכך.

מהו הגיל המינימלי בו מותר להפליג?

הגיל המינימלי שבו מותר להפליג הינו 6 חודשים ביום תחילת ההפלגה.

על מנת להפליג ללא הורה/אפוטרופוס, או להיות בחדר בתפוסת יחיד, על האורח להיות לפחות בגיל 18 שנים ביום תחילת ההפלגה.

אורחים, שטרם מלאו להם 18 שנים ביום תחילת ההפלגה, ואינם נוסעים עם הורה/אפוטרופוס, יידרשו להציג אישור נוטריוני חתום מההורה/האפוטרופוס, המאשר לבגיר, הנוסע עם הקטין, לקחת אותו להפלגה הספציפית. במידה ואישור זה לא יוצג כנדרש, הקטין האמור לא יורשה לעלות לאונייה.

שימו לב: הורים/אפוטרופוסים המפליגים עם קטין ששם משפחתו שונה משם המשפחה של ההורה/אפוטרופוס, יידרשו להמציא הוכחה רשמית כגון תעודת לידה, מסמכי נישואין, או מסמכי גירושין על מנת להוכיח שהם ההורים/אפוטרופוסים של הקטין האמור. אם הקטין מלווה ע”י אפוטרופוס חוקי, יש להציג הוכחה שהמלווה אכן אפוטרופוס חוקי.

האם ניתן לנשים בהריון להפליג?

אורחות בהיריון, נדרשות להביא עימן מכתב מהרופא המטפל, המעיד על גיל ההיריון (בשבועות) ועל כך שהאורחת נמצאת במצב בריאותי טוב ולא חווה היריון בסיכון גבוה. אורחות, אשר ייכנסו לשבוע ה-24 להריונן בתחילתו או במהלכו של השייט לא תורשנה להפליג כלל.

האם יש צורך בביטוח בריאות?

מומלץ מאוד לרכוש ביטוח רפואי/נוסעים מחברת ביטוח/קופת חולים, הכולל הרחבה של כיסוי למקרי קורונה (עד $5000) וכן ביטוח למקרים של שינויים ו/או ביטולים לפני היציאה להפלגה. ביטוח מתאים יכול לחסוך לכם עלויות גבוהות בהמשך והוא חשוב מאוד.

חברת השייט מציעה ביטוח ביטול, הנקרא Assist Card, אותו תוכלו לרכוש במעמד ביצוע ההזמנה, או עד מועד גמר התשלום על ההזמנה. לפרטים נוספים אנא פנו אל הסוכן דרכו ביצעתם את ההזמנה. ביטוח זה מעניק זיכוי עד 75% מערך ההפלגה ואינו מעניק זיכוי כספי כלשהו.

 

איך אני עושה צ′ק אין להפלגה?

על מנת שתהליך העלייה לאונייה יהיה מהיר וחלק, עליכם להשלים את תהליך הצ'ק אין האינטרנטי מראש. ניתן לבצע אותו החל מ-45 יום לעד ארבע ימים לפני מועד ההפלגה. הצ'ק אין מתבצע אונליין באפליקציה של חברת השייט, אותה יש להוריד מחנויות האפליקציות, או באתר האינטרנט של חברת השייט כאן

 תחילה יש להירשם עם פרטי ההזמנה וליצור חשבון משתמש. לאחר מילוי כל הפרטים האישיים (כולל העלאת תעודת הקורונה) תקבלו את אישור העלייה לאונייה, הנקרא Set sail Pass.

 כמו כן, יום לפני ההפלגה תתבקשו למלא באפליקציה שאלון רפואי עבור כל אחד מהנוסעים. יש להשלים את מילוי השאלון לפני ההגעה לנמל, על מנת שתהליך העלייה שלכם לאונייה יהיה חלק ומהיר ככל הניתן.

מהי האפליקציה לטלפונים החכמים של חברת השייט? ומהם השימושים שלה?

האפליקציה לטלפון החכם של חברת השייט, היא חלק בלתי נפרד מחוויית השייט. רוב האורחים על סיפון האונייה, ימצאו את עצמם משתמשים באפליקציה מספר פעמים ביום בכדי להזמין הופעות, לראות אילו מסעדות פתוחות, לבדוק את יתרת החשבון שלהם ועוד הרבה יותר.

האפליקציה ניתנת וזמינה להורדה בחינם בחנויות האפליקציות:

משתמשי אנדרואיד – Google Play

משתמשי אפל – App Store

בהפעלה הראשונית של האפליקציה, תתבקשו להיכנס עם פרטי חשבון שלכם (בהתחברות ראשונית יש לפתוח חשבון חדש ולהזין כתובת אימייל וסיסמא). אין צורך בחבילת אינטרנט כדי להשתמש באפליקציה.

באמצעות האפליקציה תוכלו לבצע פעולות רבות וכן לקבל מידע מפורט, כגון:

  • צפייה בלוח התכנון היומי - כולל אפשרות לערוך את לוח השנה הפרטי שלכם עם הפעילויות שמעניינות אתכם. ניתן גם לסנן את הפעילויות לפי קטגוריות, כגון בידור, כושר וכו'
  • צפייה בתרשימי הסיפון של האונייה – כולל מידע על כל המתחמים והמסעדות.
  • הזמנת חבילות ושירותים נוספים – ניתן להזמין דרך האפליקציה – מסעדות נושא, חבילות שתייה, חבילות גלישה באינטרנט, סיורי חוף ועוד.
  • מעקב אחרי חשבון ההוצאות באונייה – באפשרותכם לעקוב בכל עת אחר ההוצאות שלכם באונייה.

ביצעתי הזמנה, איך אני מקבל כרטיסים?

נכון להיום, אין יותר הנפקה של כרטיסי הפלגה. על כל האורחים להוריד את האפליקציה של חברת השייט ודרכה יש להשלים את תהליך הצ′ק אין. בסיומו של התהליך יתקבל ה-Set Sail Pass, אותו יהיה עליכם להציג בנמל לפני העלייה לאונייה.

כיצד אני רוכש שירותים נוספים להפלגה?

לצורך רכישה מראש של שירותים נוספים להפלגה תוכלו להיכנס ל-Cruise Planner, הנמצא באתר האינטרנט של חברת השייט. האפשרות להזמין שירותים נוספים מותנית באישור ההזמנה ותשלום של מקדמה לפחות. במידה וטרם יש ברשותכם חשבון אורחים בחברת השייט (Guest Account) תתבקשו לבצע רישום לפני שתוכלו לבצע הזמנות של שירותים נוספים.

באפשרותכם להזמין מראש מגוון שירותים כגון : סיורי חוף, טיפולי ספא, חבילות שתייה, חבילות גלישה באינטרנט, חבילות של מסעדות נושא, ועוד. התשלום עבור השירותים מתבצע ישירות באתר בחיוב כרטיס האשראי של האורחים.

שימו לב, לעיתים יוצאות חברות השייט במבצעים שונים, כך שניתן לחסוך הרבה וליהנות מהטבות משתלמות בהזמנת השירותים מראש.

איך אני מתעדכן בפרוטוקולים המעודכנים ביותר לגבי הקורונה?

חברת השייט פיתחה פרוטוקולים מסודרים הנוגעים לכל הנושאים הקשורים למחלת הקורונה. הפרוטוקולים מתעדכנים באופן שוטף בהתאם למצב התחלואה בעולם ולשיקולים של בריאות הציבור.

על מנת שתוכלו ליהנות מחופשה ללא תקלות, חשוב מאוד שתהיו מעודכנים במידע הרלוונטי הנוגע ליעדי ההפלגה שלכם. כל המידע זמין בצורה ברורה ומסודרת באתר האינטרנט של חברת השייט כאן (יש לחפש לפי נמל היציאה של האונייה):

מידע נוסף, בעברית, לגבי הפרוטוקולים השונים של חברת השייט תוכלו לקרוא כאן

מהן דרישות החיסונים להפלגה?

עפ"י הפרוטוקולים הנוכחיים של חברת השייט, על מנת להפליג, כל האורחים מגיל 12 ומעלה חייבים להיות מחוסנים באופן מלא נגד COVID-19. כלומר, השלימו את כל מנות החיסון הדרושות ועברו למעלה מ-14 ימים מאז מועד החיסון האחרון.

קיימים פרוטוקולים שונים עבור אורחים, שהחיסונים שלהם אינם בתוקף (כלומר עבור יותר מ-270 יום מאז מועד החיסון האחרון, ולא קיבלו זריקת בוסטר). ההמלצה היא שהחיסונים יהיו בתוקף, היות וישנם נמלי עגינה, המחייבים זאת, על מנת לרדת לחוף.

המידע המעודכן והמפורט ביותר, גם לגבי דרישות חיסונים מילדים מתחת לגיל 12, זמין באתר של חברת השייט. חובה עליכם להתעדכן לפני היציאה להפלגה!

איזה בדיקות קורונה צריך לעשות לפני ההפלגה?

עפ"י הפרוטוקולים הנוכחיים של חברת השייט, אורחים המחוסנים באופן מלא נגד COVID-19 והחיסונים שלהם בתוקף (כלומר, השלימו את כל מנות החיסון הדרושות לפני פחות מ-270 ימים, או קיבלו מנת בוסטר), צריכים לעשות בדיקה אנטיגן מוסדית או בדיקת PCR, יומיים או פחות לפני מועד ההפלגה

אורחים מתחת לגיל 12, שאינם מחוסנים, או אורחים מעל גיל 12, שהחיסונים שלהם אינם בתוקף (כלומר עבור יותר מ-270 יום מאז מועד החיסון האחרון, ולא קיבלו זריקת בוסטר). צריכים לעשות בדיקה אנטיגן מוסדית או בדיקת PCR, יום או פחות לפני מועד ההפלגה.

אורחים מתחת לגיל 12, שמחוסנים נגד COVID-19, יכולים לפעול בהתאם לפרוטוקולים של האורחים המבוגרים. המידע המעודכן והמפורט ביותר, זמין באתר של חברת השייט. חובה עליכם להתעדכן לפני היציאה להפלגה!

האם עלי להביא מתאם חשמל לאונייה?

כל החדרים והסוויטות באונייה מצוידים עם שני סוגי שקעים: שקע אמריקאי (בעל שתי שיניים שטוחות) במתח של 110 וולט ושקע אירופאי (בעל שתי שיניים עגולות) במתח 220 וולט.

במידה ואתם רוצים להביא עימכם מכשירי חשמל, שיש להם שקע של שלוש שיניים (כמו מטען של מחשב נייד, לדוגמא), עליכם להביא מתאם, שיאפשר לכם לעשות שימוש בשקע האירופאי שבחדרכם. כמו כן, מומלץ להביא איתכם מפצלים, היות ומספר השקעים בכל חדר הוא נמוך יחסית.

איזה דברים לא אוכל להעלות לאונייה?

אין לארוז, או להעלות לאונייה, כל פריט המתואר כמסוכן, או בלתי חוקי, שיכול לפגוע בתפעול האונייה, לפגוע בנוסעים וצוות האונייה, או לפגוע בסביבתם. כגון:

  • כלי נשק (כולל העתקים מדויקים), תחמושת, ציוד אומניות לחימה ואמצעי הגנה עצמית לרבות אזיקים, ספריי פלפל, אלות שונות וכו'
  • חפצים חדים (כולל סכינים ומספריים)
  • סמים לא חוקיים וחומרים אסורים
  • חפצים בעלי להבה גלויה או חפצים המפיצים חום, כגון : נרות, קטורת, מכונות קפה, קומקומים חשמליים, כף חשמלית, מגהץ, או פלטה חשמלית
  • מחבטי בייסבול, מחבטי הוקי, מחבטי קריקט, קשתות וחיצים, סקייטבורדים וגלשני גלים
  • רחפנים
  • נוזלים דליקים ו/או נפיצים כולל נוזל למילוי מציתים וזיקוקי די-נור
  • נרגילות
  • כבלים מאריכים
  • כימיקלים מסוכנים לרבות אקונומיקה (מלבין) וצבע
  • מוצרי מזון בעלי סיכון גבוה לקלקול (מוצרי מזון טריים הדורשים קירור כגון בשר, דגים ופירות ים, גבינות ירקות ופירות)

איזה משקאות אלכוהוליים אוכל להביא איתי לאונייה?

חל איסור להביא איתכם משקאות אלכוהוליים לאונייה. עם זאת, תוכלו להעלות לאונייה שני בקבוקי יין או שמפניה בגודל 750 מ"ל כל אחד (עבור כל חדר בו יש בגירים) ביום הראשון של ההפלגה בלבד. כל המשקאות האלכוהוליים שתביאו עימכם ביום הראשון מעבר לכך יוחרמו ולא יוחזרו אליכם.

כל המשקאות האלכוהוליים, שתרכשו באונייה ו/או באחת העגינות במהלך ההפלגה, יאוכסנו ע"י הצוות ויימסרו לכם חזרה בסיום ההפלגה.

שימו לב: במידה ותבחרו לצרוך את היין/שמפניה, שהבאתם איתכם לאונייה, באזורים הציבוריים של האונייה (לרבות בברים ובמסעדות השונות), ייגבו מכם דמי חליצה בסך 15$ לבקבוק.

מה חשוב שאזכור לקחת איתי להפלגה?

רגע לפני שאתם יוצאים מהבית, חשוב מאוד לוודא שיש ברשותכם את המסמכים הבאים, שבלעדיהם לא תוכלו להתחיל את חופשת השייט שלכם:

  • באפליקציה - אישור עליה לאונייה Set Sail Pass  ושאלון רפואי מלא
  • דרכון בר תוקף לשישה חודשים לפחות מיום סיום ההפלגה
  • כל אשרות הכניסה הנדרשות עבור מסלול ההפלגה הנבחר. במידה ויש ספק, מומלץ לבדוק את הנושא מול הנציגויות הרשמיות של המדינות השונות.
  • ביטוח רפואי/נוסעים, הכולל כיסוי הרחבה במקרי קורונה
  • צילום תעודת חיסון קורונה, ניתן להציג גם צילום מסך במכשיר הנייד. שימו לב שהפרטים צריכים להופיע באנגלית.
  • אשרות כניסה מיוחדות במידה ויש צורך. תלוי באזרחות וסוג הדרכון. דרכון ישראלי אינו צריך אשרות לכניסה ליוון.

לקראת היום הראשון של ההפלגה, מומלץ לארוז תיק קטן עם כל מסמכי הנסיעה שלכם, בגדים להחלפה, בגד ים ותרופות מרשם. כך תוכלו להתחיל ליהנות מחופשת השייט שלכם כבר מהרגע הראשון שתעלו לאונייה, עד שהמזוודות שלכם יגיעו אליכם.

 

מהן דרכי הגעה/חנייה לנמל חיפה?

הכניסה לטרמינל הנוסעים בנמל חיפה נמצאת צמוד לתחנת הרכבת "חיפה מרכז-השמונה". תחנת הרכבת נמצאת בכתובת – רחוב העצמאות 67, חיפה.

אין חניית רכבים מסודרת בנמל ולכן מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית. אנא קחו בחשבון שישנה הליכה של מספר דקות מתחנת הרכבת ועד הכניסה לנמל ואזור הצ׳ק אין. יש לעלות על הגשר ברגל או באמצעות מעלית/מדרגות הנמצאים כ-100 מטרים מפתח תחנת הרכבת.

האם עלי לסמן את המזוודות שלי לפני ההגעה לנמל?

חובה לבצע תיוג המזוודות טרם הגעה לנמל. ניתן לבצע תיוג מזוודות על ידי הדפסת הברקוד עם מספר החדר לאחר סיום תהליך הצ'ק אין. או להציג אותו במסך הטלפון.

שימו לב: אי מילוי שלב זה יגרום לעיכוב העלייה לאונייה ולתהליך צ'ק אין ממושך וארוך יותר בנמל חיפה.

איך מתבצע תהליך העלייה לאונייה בנמל?

בעת ביצוע הצ'ק אין אונליין באתר/אפליקציה של רויאל קריביאן, תתבקשו לבחור את שעת ההגעה שלכם לנמל. חשוב מאוד להגיע בזמן שבחרתם מראש כדי להימנע מעיכובים מיותרים. אנא קחו בחשבון ששערי הנמל יפתחו רק מספר דקות לפני תחילת הצ'ק אין, כך שאם תגיעו מוקדם, תאלצו להמתין מחוץ לנמל.

לאחר ההגעה לנמל תדרשו למסור את המזוודות שלכם – לכן הכרחי לסמן את הכבודה שלכם עם תגי המזוודות הייעודיים שקיבלתם מחברת השייט בעת ביצוע האונליין צ'ק אין. ניתן גם לשמור בצילום מסך את הברקוד. מאוד חשוב לרשום את מספר החדר שלכם עם מספר ההזמנה. (המזוודות יימסרו אליכם לחדר בהמשך ולכן מומלץ לקחת עימכם תיק קטן ובו כל הציוד הדרוש לשלוש- ארבע השעות הקרובות).

בהמשך תדרשו לעבור ביקורת דרכונים ותהליך צ'ק אין של חברת השייט, בו תידרשו להציג את כל המסמכים הדרושים.

שימו לב: תהליכי הבידוק והצ'ק-אין מבוצעים על ידי נמל חיפה וחברת חיצונית. חברת סנורמה הינה נציגת המכירות של רויאל קריביאן בישראל ואינה חלק מהאופרציה בנמל חיפה בשום צורה שהיא.

מה עלי לעשות עם עלייתי לאונייה?

ייתכן והחדרים שלכם עדיין לא מוכנים, ולכן כדאי לנצל את הזמן לערוך סיור היכרות ראשוני באונייה, לאכול ארוחת צהריים במזנון החופשי, ה-Windjammer Cafe ולבדוק לגבי סיורי החוף, חבילות השתייה, חבילות האינטרנט וכל השירותים הנוספים העומדים לרשותכם.

כמו כן, עד לשעה לפני מועד יציאת האונייה, יהיה עליכם להשלים את תרגיל הבטיחות (Muster Drill). רוב התרגיל מתבצע באמצעות האפליקציה של חברת השייט, וכולל גם רישום בנקודת ההתכנסות שלכם.

מהו תרגיל החירום (Muster Drill) ואיך מבצעים אותו?

כל האורחים באונייה נדרשים לבצע תרגיל בטיחות (Muster Drill). חובה להשלים את התהליך עבור כל הנוסעים מרגע העלייה לאונייה ועד שעה לפני מועד היציאה. מרבית התרגיל מתבצע באמצעות האפליקציה של חברת השייט. לאחר הכניסה לדף של התרגיל באפליקציה, יהיה עליכם לצפות בסרטון בטיחות ולמלא אחר יתר ההוראות עד להשלמת התהליך. בסיום תדרשו להגיע לנקודת הכינוס השלכם, כפי שמופיעה באפליקציה (וכן על כרטיס ה-SeaPass שלכם).

מה כלול במחיר ההפלגה?

  • לינה באונייה בחדר/סוויטה בהתאם להזמנה
  • הפלגה בהתאם למסלול ההפלגה שפורסם (חברת השייט רשאית לשנות את המסלול עפ"י שיקול דעתה הבלעדי בהתאם לשיקולי בטיחות וביטחון הנוסעים ובשל גורמים שאינן בשליטתה)
  • רוב הארוחות על האונייה במהלך ההפלגה
  • מבחר משקאות קלים חמים וקרים
  • רוב הבידור והאטרקציות על האונייה

מה אינו כלול במחיר ההפלגה?

  • ארוחות במסעדות נושא, כגון: Chops Grille, Izumi, Giovanni’s Table ועוד.
  • שירותי ספא וסלון יופי
  • משחקים בקזינו (כולל בינגו)
  • מכירה פומבית של אמנות
  • כל הרכישות בחנויות על סיפון האונייה
  • סיורי חוף של חברת השייט
  • צילומים של צלמי האונייה
  • שירותי רפואה
  • גישה לאינטרנט
  • העברות
  • שירותי כביסה וגיהוץ
  • שיחות טלפון מהאונייה ליעדים ביבשה
  • תשר לנותני השירות באונייה
  • משקאות אלכוהוליים
  • משקאות לא אלכוהוליים (למעט מה שכלול במחיר)

איזה מסעדות ובתי קפה על סיפון ה-Rhapsody of the Seas, כלולות במחיר ההפלגה?

  • חדר האוכל הראשי – ארוחות בוקר במזנון וארוחת ערב בהגשה לשולחן. ארוחת צהרים במזנון תוגש רק בימי ים (ימים בהם אין עגינה). ארוחות הערב יהיו במשמרת פתוחה בלבד My Time, ללא משמרות קבועות. מומלץ להזמין מקום מראש דרך ה-Cruise Planner באתר האינטרנט של חברת השיט, או על סיפון האונייה, על בסיס מקום פנוי.
  • המזנון החופשי Windjammer Marketplace – פתוח לאורך רוב שעות היום, לארוחות בוקר, צהרים וערב, ומציע מגוון רחב מאוד של מנות מכל רחבי העולם.
  • בית קפה Park Cafe – פתוח לאורך היום ומציע תפריט כשר - ארוחות קלות, כריכים, סלטים ועוד.

איזה מסעדות ובתי קפה על סיפון ה-Rhapsody of the Seas, אינן כלולות במחיר ההפלגה?

לכל המסעדות מומלץ להזמין מקום מראש דרך ה-Cruise Planner באתר האינטרנט של חברת השייט, או על סיפון האונייה, על בסיס מקום פנוי.

  • Chops Grille – מסעדת בשרים – פתוחה לארוחות צהרים וערב. מחיר קבוע לאדם, הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. השתייה כרוכה בתוספת תשלום. יש גם תפריט מיוחד לילדים.
  • Giovanni’s Table – מסעדה איטלקית – פתוחה לארוחות צהרים וערב. מחיר קבוע לאדם, הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. השתייה כרוכה בתוספת תשלום. יש גם תפריט מיוחד לילדים.
  • Izumi – מסעדה יפנית וסושי בר - פתוחה לארוחות צהרים וערב. הזמנה מתוך תפריט.
  • Chef’s Table – חוויה קולינרית אקסקלוסיבית – ארוחת ערב עם מנות גורמה מאת שף האונייה, המשלבת יינות מתאימים.
  • Café Late-Tudes – בית קפה, המגיש משקאות קפה ותה איכותיים, עוגות ומאפים. המשקאות בתוספת תשלום.

 

איזה משקאות כלולים בהפלגה ומה כרוך בתוספת תשלום?

המשקאות הבאים כבר כלולים במחיר ההפלגה שלכם : מים קרים, מיץ ממותק, תה קר, קפה פילטר, נס קפה, חלב, שוקו ותה מסוגים שונים. המשקאות זמינים במזנון החופשי, ה-Windjammer Marketplace, לאורך היום וכן בבתי הקפה שבאונייה.

כל יתר המשקאות כרוכים בתוספת תשלום. אנו ממליצים לנוחות וחיסכון כספי לרכוש חבילות שתייה מוגזת ו/או חריפה מראש. בנוסף, ניתן לרכוש את אותם חבילות שתייה בכל הברים והמסעדות באונייה.

לפרטים נוספים, אנא היכנסו ל-Cruise Planner באתר האינטרנט של חברת השייט.

 

מהן אפשרויות האוכל הכשר על סיפון ה-Rhapsody of the Seas, בהפלגות מנמל חיפה בקיץ 2022?

  • חדר האוכל הראשי - משמרת הארוחות הפתוחה (מומלץ להזמין מקום) בחדר האוכל הראשי בסיפון 5 תציע תפריט מגוון כשר (עם הכשר גלאט כשר). מטבח נפרד יכין את ארוחות הבוקר והצהרים, שיוגשו בחדר האוכל במזנון חופשי, ואת ארוחת הערב בהגשה לשולחן.
  • בית הקפה, Park Cafe, הפתוח עד שעות הערב המאוחרות יציע אוכל כשר בלבד
  • Izumi, המסעדה האסייתית הידועה של רויאל קאריביאן - תציע מבחר של קופסאות בנטו כשרות.
  • בהזמנה מראש, תוכלו ליהנות ממנות כשרות ארוזות גם באמצעות שירות החדרים.
  • בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון בירות ויינות כשרים, שיהיו זמינים במסעדות ובברים, שברחבי האונייה.

האם אני צריך להזמין את האוכל הכשר מראש?

אין צורך להזמין מראש את האוכל הכשר, אך היות וכל ארוחות הערב בחדר האוכל הראשי יהיו במשמרת פתוחה בלבד My Time, ללא משמרות קבועות, מומלץ מאוד להזמין מקום מראש. ניתן להזמין מקום

לארוחת הערב באמצעות דף CRUISE PLANNER הנמצא באתר רויאל קאריביאן ו/או האפליקציה. ניתן לבצע הזמנה גם באנייה. זכרו שבמידה ולא תבצעו הזמנה מבעוד מועד, יכול להיות שלא תוכלו לסעוד

בחדר האוכל הראשי בשעה שרציתם. במקרים של עומס בחדר האוכל הראשי, תאלצו להמתין ו/או לבחור באופציה לארוחה במקום אחר באנייה.

איזה שירותי דת נוספים יהיו קיימים בהפלגות מנמל חיפה בקיץ 2022 של ה-Rhapsody of the Seas?

  • חדר תפילה
  • נרות אלקטרוניים לשבת
  • מעלית שבת

איזה הכשר יהיה באונייה? מי יהיה הרב?

ההכשר באונייה יהיה הכשר גלאט כשר בהשגחת הרב דוד ווברמן.

אודות רבי דוד ווברמן - נולד בשנת 1956 בברוקלין, ניו יורק, והתחנך בדרום פלורידה. לאורך כל שנות ההכשרה הרבנית שלו, הוא גילה משיכה לעולם הבישול הכשר, ובשנת 1985 הוא ניצל את הניסיון הרב שצבר בתחום, ופתח את חברת Weberman’s Traditional Foods, הנחשבת עד היום לקייטרינג כשר ברמה גבוהה מאוד. משנת 1997 הוא מעניק גם שירותים לענף הקרוזים ומביא איתו את הניסיון הרב שלו משנים ארוכות של פעילות בתחומי אישורי הכשרות וההשגחה בכל רחבי העולם.

איך ניתן להתחבר לאינטרנט במהלך ההפלגה?

האינטרנט האלחוטי באונייה אינו כלול במחיר ההפלגה, ולצורך כך יש לרכוש חבילת גלישה. שירות האינטרנט באוניות של רויאל קריביאן נקרא VOOM והוא מוצע בשני רוחבי פס שונים: Surf – עבור הודעות טקסט, וגלישה באינטרנט, ו-Surf&Stream – עבור שיחות וידאו והזרמת תכנים.

בעמוד ה-Cruise Planner, באתר האינטרנט של חברת השייט. תוכלו לראות את היצע חבילות הגלישה והמחירים (האפשרות להזמין מותנית באישור ההזמנה ותשלום של מקדמה לפחות). במידה וטרם יש ברשותכם חשבון אורחים בחברת השייט (Guest Account) תתבקשו לבצע רישום לפני שתוכלו לבצע הזמנה כלשהי. התשלום עבור החבילות מתבצע ישירות באתר בחיוב כרטיס האשראי של האורחים.

שימו לב, לעיתים יוצאת חברת השייט במבצעים שונים, כך שניתן לחסוך הרבה וליהנות מהטבות משתלמות בהזמנת חבילות הגלישה מראש.

למי שיש ברשותם חבילת חו"ל של המפעיל הסלולרי שלהם, ייתכן והם יוכלו לעשות בה שימוש, כאשר האונייה עוגנת בנמלים, או קרובה לחוף. כאשר האונייה בים, לרוב אין קליטה, המאפשרת שימוש סביר.

איזה צעדים ננקטו באונייה למניעת הדבקה ב- COVID-19?

  • כל הצוות מחוסן ונבדק באופן שוטף - כל הצוות על סיפון האוניות וביעדים הפרטיים של החברה, מחוסן באופן מלא כנגד COVID-19 וכן נבדק פעם בשבוע.
  • סטנדרט ניקיון רפואי - בפרוטוקולי הסניטציה החדשים, נעשה שימוש בחומרי חיטוי רפואיים ובטכנולוגיות חדשניות כמו ריסוס אלקטרוסטטי, בכדי להבטיח ניקיון תכוף ויסודי. בנוסף, צומצם הצורך במגע במשטחים, היכן שזה היה ניתן.
  • אוויר מסונן נקי ב-100% -  מערכת HVAC לסינון האוויר מספקת אוויר מסונן נקי ב-100%, שמגיע מבחוץ לתוך כל האזורים הסגורים. אתם יכולים לנשום לרווחה ולהיות בטוחים, שהודות למערכת הזאת, העברה של אירוסולים (כמו בשיעול לדוגמא) בין אזור אחד למשנהו, כמעט אינה אפשרית, אם בכלל - כפי שנבדק והוכח בבדיקה עצמאית שנערכת ע"י המרכז הרפואי של האוניברסיטה של נברסקה על סיפון אחת מהאוניות של רויאל קריביאן.
  • מתקנים רפואיים משודרגים וטיפול של מומחים - המרכזים הרפואיים המצוינים שבאוניות, תוגברו אף יותר, עם תוספת של רופאים ואחיות בכל אונייה ושל הציוד הרפואי החדשני ביותר. במצב של מקרה מאומת של COVID-19, הצוות הרפואי באונייה ערוך לתת מענה מיידי עם בדיקות מהירות ויותר מיטות טיפול בכל אונייה.

האם צריך לעטות מסכה באונייה?

נכון להיום, עטית מסכות היא אופציונלית עבור אורחים מחוסנים. עם זאת, חברת השייט עדיין מצפה מילדים, שאינם מחוסנים להמשיך לעטות מסכות בכל האזורים הפנימיים וכן באזורים צפופים. שימו לב: קיימת חובת עטית מסכות לכל הילדים בעת שהות במתחם הילדים Adventure Ocean. אך, תינוקות עד גיל שנתיים אינם מחויבים במסכה. חברת השייט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההנחיות בסמוך למועד ההפלגה בהתייעצות עם משרד הבריאות המקומי.

איך אוכל לשלם עבור ההוצאות באונייה?

כל המחירים באוניות של רויאל קריביאן מצוינים בדולרים אמריקאיים. האוניות מתנהלות על בסיס של "ללא מזומנים", והתשלום אפשרי אך ורק עם כרטיס ה-SeaPass, שימתין לכם על דלת הכניסה לחדר ביום העלייה לאונייה. באפשרותכם לעקוב בכל עת אחר חשבון ההוצאות האישי שלכם מהאפליקציה של חברת השייט או בערוץ הייעודי בטלוויזיה שבחדר שלכם.

 

במהלך תהליך הצ'ק אין באפליצקיה תוכלו לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליכם עבור חשבון ההוצאות שלכם באונייה - במזומן, ואז תידרשו להשאיר פיקדון באונייה, או בכרטיס אשראי, אותו תוכלו להזין מראש במערכת, או למסור את פרטיו מאוחר יותר, באונייה. אורחים שלא מסרו את פרטי כרטיס האשראי לפיקדון, יידרשו להגיע לדלפק שירות הלקוחות באונייה ביום האחרון של ההפלגה ולהסדיר את החשבון שלהם.

 

כמו כן, בדלפק שירות הלקוחות תוכלו להמיר מטבעות שונים, או לפדות המחאות נוסעים. בכל האוניות קיים מכשיר גם למשיכת מזומנים (הפעולה כרוכה בתשלום עמלה).

מהי מדיניות התשר לנותני השירות באונייה?

לחשבון החיוב האישי שלכם על האונייה, יתווסף תשר יומי בסך $14.50 לאורח בחדרים רגילים או $17.50 לאורח בסוויטה. התשר יוענק לצוות השירות בחדר האוכל (מלצר, עוזר מלצר ומלצר ראשי), לצוות הדיילים המטפלים בחדר האורחים באופן אישי וצוותים נוספים של משק הבית. בנוסף, דמי שירות בגובה 18% יתווספו אוטומטית בעת רכישת משקאות בברים ובמסעדות, פריטים מהמיני בר שבחדר המגורים שלכם, טיפולי ספא ושירותים בסלון היופי.

ניתן לשלם מראש את התשר לפני מועד ההפלגה, במעמד גמר התשלום עבור ההזמנה, או ע"י יצירת קשר עם סוכן הנסיעות דרכו בוצעה ההזמנה.

לתשומת ליבכם: הזמנות בהן שעת ארוחת הערב בחדר האוכל הראשי היא משמרת פתוחה (My Time) יידרשו לשלם את התשר מראש, במעבר גמר התשלום על ההזמנה, ולא יהיה ניתן לשלם אותו על האונייה.

האם ניתן לרדת עצמאית לחוף , או שחייבים לרכוש סיור מחברת השייט?

נכון להיום, אין חובה לקחת סיורי חוף של חברת השייט וניתן לרדת עצמאית בכל נמל עגינה. עליכם לבדוק מהן הדרישות הנוגעות לקורונה בכל נמל עגינה לוודא, שכל הנוסעים עומדים בדרישות, על מנת שתוכל לרדת לחוף.

מה קורה אם אני לא חוזר בזמן מסיור בחוף לאונייה?

אנא הקפידו לבדוק מהי שעת היציאה של האונייה בכל נמל עגינה. שעת היציאה מופיעה באפליקציה ובלוח הזמנים היומי המחולק בחדר שלכם. שימו לב, שיש שעה בה כל האורחים חייבים להיות חזרה על הסיפון (All Aboard Time), כשעה לפני שעת ההפלגה של האונייה.

שימו לב: במידה ולא הגעתם חזרה בזמן, לא תוכלו לעלות חזרה על האונייה ותצטרכו להגיע בכוחות עצמכם ליעד העגינה הבא של האונייה. לכן מומלץ מאוד לקחת טווח ביטחון, כאשר אתם יורדים לחוף.

מהי מדיניות התנהגות האורחים על האונייה?

חברת השייט פרסמה מדיניות ברורה לגבי האופן בו האורחים באוניות מצופים להתנהג, על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות מהחופשה שלהם בצורה המלאה ביותר.

 שימו לב! חל איסור מוחלט להשמיע מוזיקה ברחבי האונייה כולה וכן, חובה לשמור על הניקיון בכל רחבי החללים הציבוריים באונייה ובחדרים.

לצפייה במדיניות התנהגות האורחים של חברת השייט, לחצו כאן.

איפה אוכל לעשן באונייה?

למען הנוחות וההנאה של כלל האורחים, האוניות הינן אוניות ללא עישון, אך יחד עם זאת, חברת רויאל קריביאן מודעות לעובדה שחלק מאורחיה מעשנים.

ולכן הוקצו אזורי עישון מיוחדים ברחבי האוניות, בהם הוצבו מאפרות ושילוט מתאים. מעבר לאזורים אלו חל איסור מוחלט על עישון בכל רחבי האונייה, לרבות בחדרי המגורים ובמרפסות הפרטיות. מי שייתפס מעשן באזורים האסורים המצוינים לעיל, מסתכן בקנס כספי גבוה ואף ייתכן ויתבקש לרדת מהאונייה לפני סיום ההפלגה.

מהו קוד הלבוש באונייה?

בכל האוניות של רויאל קריביאן יש קוד לבוש מסוים, המשתנה בהתאם לשעות היום ולמקומות השונים באונייה, אותו אותם מתבקשים למלא. להלן מדריך קצר, שיעזור לכם איך להתכונן:

Casual - אתם בחופש – אתם יכולים להירגע! מכנסי ג'ינס, חולצות פולו, שמלות קיץ וכד' הם הלבוש המתאים. מכנסיים קצרים מקובלים בארוחות הבוקר ובארוחות הצהרים.

Smart Casual - תחשבו על זה כלבוש לארוחת ערב מפוארת - חולצות מכופתרות, שמלות ערב, חצאיות, חליפות מכנסיים, חולצות אלגנטיות ובלייזרים.

Formal - לבשו את מיטב מחלפותיכם – חליפה עם עניבה, טוקסידו, שמלות קוקטייל ושמלות נשף.

*** אין להסתובב באונייה עם רגליים יחפות.

*** לא ניתן להיכנס למסעדות הנושא ולחדרי האוכל עם בגד ים או עם מכנסיים קצרים.

האם יהיו ערבים פורמליים במהלך ההפלגה?

בארוחות הערב בחדר האוכל נהוג לבוש Smart Casual, כאשר ישנם ערבים נבחרים בהם נדרש לבוש פורמלי. מספר הערבים משתנה לפי אורך ההפלגה, באופן כללי לפי הפירוט הבא:

  • הפלגה בת 3-5 לילות – ערב אחד, לרוב ביום 2
  • הפלגה בת 6 לילות – שני ערבים – לרוב ביום 2 וביום 5
  • הפלגה בת 7 לילות – שני ערבים – לרוב ביום 2 וביום 6
  • בהפלגות ארוכות יותר – יש לבדוק באופן ספציפי

בנוסף, לכל מסעדה באוניות של רויאל קריביאן יש קוד לבוש מחייב (במסעדות הנושא, לרוב יהיהSmart Casual). הפירוט מופיע באתר האינטרנט של חברת השייט.

איך מתבצע תהליך ירידה מהאונייה בסיום הפלגה?

הירידה מהאונייה בסיום ההפלגה מתבצעת באופן מדורג, על מנת להימנע מעומס בטרמינל ביציאה. בערב האחרון של ההפלגה, יחכו לכם בחדר תגי סימון עבור הכבודה שלכם, המציין את מס' הקבוצה שלכם לירידה מהאונייה. יהיה עליכם לסמן את הכבודה ולהשאיר אותה מחוץ לדלת של החדר שלכם. צוות האונייה יאסוף אותה והיא תחכה לכם בטרמינל הנוסעים. מומלץ להשאיר איתכם תיק קטן ובו כל מה שתצטרכו לשעות הקרובות. בבוקר הירידה מהאונייה, תתבקשו להגיע לנקודת האיסוף בשעה היעודה וללכת לכיוון היציאה מהאונייה.

באפשרותכם לרדת עצמאית ולקחת את הכבודה שלכם בעצמכם. במקרה זה, אתם יכולים לרדת מתי שתרצו בטווח שעות הירידה מהאונייה, עד לשעה 9:00 בבוקר לכל המאוחר.

במידה ולא נתתם כרטיס אשראי לביטחון, זכרו לסגור את החשבון שלכם, כדי שלא יחזירו אתכם חזרה לאונייה לצורך כך.

 

למידע נוסף, אנא השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם.


או פנו לסוכן הנסיעות שלכם